Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Μόνο να σαι εκεί..

"Δεν θέλω τίποτα από εσένα.. Μόνο να με κοιτάζεις στα μάτια και να μου χαμογελάς, να ξυπνάς και να με παίρνεις αγκαλιά , να με χαιδεύεις συχνά τρυφερά... να με φροντίζεις , να είσαι εκεί για μένα όταν θέλω να κάνω τα παράπονα μου , τα νάζια μου , να ακούμε μαζί τις αγαπημένες σου μελωδίες ,να με παίζεις ... και εγώ θα 'μαί πάντα εκεί,...να σε ακούσω στη δύσκολη σου στιγμή, να σου χαρίσω μια αγκαλιά γεμάτη ζεστασιά, θα 'μαι εκεί να σου κρατάω για πάντα συντροφιά..." Συχνά , δεν θέλουμε τίποτα απο τους άλλους..μόνο να 'ναι κοντά μας, όλοι  έχουμε ανάγκη αυτή τη συντροφιά αλλά λίγοι απο εμάς έχουμε τη δύναμη να το παραδεχτούμε..είναι λίγο αυτό που αποζητάμε και απλό, μα δύσκολο...








Αφιερωμένο σε ανθρώπους που αγάπησα και αγαπάω..και θα αγαπάω..

4 σχόλια:

  1. πολυ ομορφο αυτο που εγραψες..!
    να ξερεις κατι...

    η πιο ομορφη αγαπη ειναι αυτη που χανεται μεσα στη σιωπη και βρσκεται σε ενα βλεμα, την νιωθεις και παγωνεις λες και χορευεις στη βροχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα με μια σιωπή να θυμάσαι χάνονται και όλα όσα έχτισες.. γιατί δεν αρκεί πάντα ένα βλέμμα.. Σίγουρα, με αυτό εγώ και εσύ ξέρουμε πως γεννήθηκαν οι μεγαλύτεροι έρωτες.. μα , αν δεν μιλήσεις,.. δεν θα μάθεις ποτέ..αν δεν του τραγουδήσεις την μαγική μελωδία της αγάπης , να πείς όσα αισθάνεσαι, δεν θα μάθει ποτέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω ρισκαρα..κι ομως σωπασα γιατι μονο ετσι μπορουσα να κρατησω ο,τι εχασα! εσυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ σώπασα.. και κατάλαβα πως αν έλεγα 2 μόνο λέξεις , θα μουν ο πλουσιότερος άνθρωπος σε όλη τη γή..θα ήξερε.. κι εγώ δεν θα ταξίδευα τώρα με το μυαλό παντού να τον κυνηγώ..
    κάθε αστέρι, είναι μια λάμψη του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή